Succesvol openingsconcert

Met zo’n 70 mensen hebben we afgelopen vrijdag 7 juni mogen genieten van het prachtige openingsconcert ‘one moment in time’ van Stichting BuurtConcert!

Er was herkenning, ontroering, connectie, even samen meezingen, samen lachen, buren ontmoeten, precies zoals het bedoeld was. Veel lof voor de zangers, gitarist en 92-jarige pianist.

In de pauze werden mooie connecties gemaakt over toekomstplannen. Meerdere mensen gaven aan mee te willen doen, meer te willen weten over mogelijkheden op eigen locatie, of hopen nu al op een vervolgconcert om te komen luisteren.

Onze concerten gaan niet alleen over samen genieten in het moment, maar ook om te bouwen aan een fijne community met elkaar. De eerste stappen hiervoor zijn gezet.
Enkele quotes van bezoekers:
‘nu ik weet hoe laagdrempelig jullie met elkaar zijn, wil ik de volgende keer graag meedoen’.
‘dit waren echte professionele zangers, het was een concert op niveau’.
‘ik ben zelf 90, maar zou ook graag nog willen proberen mee te spelen. zo kom ik met een reden de deur uit en voel ik mij minder eenzaam’.

Onze dank is groot voor iedereen die dit mede mogelijk heeft gemaakt!

foto’s: Robinotof

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *